Donatie voor Hospice Apeldoorn

15 juni 2018. Vandaag was Henry van den Berg Uitvaarzorg, samen met de collega’s van Sepp Uitvaartzorg en Van Kesteren Uitvaartzorg, op bezoek bij de coördinator en vrijwilligers van Hospice Apeldoorn, om hun een nieuwe voorraad prachtige kaarten te overhandigen. Het hospice laat, door het sturen van een kaart een jaar na het overlijden van hun gasten, aan de nabestaanden weten dat zij in gedachten nog steeds bij hun zijn. Dankzij onze donatie kan Hospice Apeldoorn dit bijzonder mooie gebaar weer een tijd lang voortzetten. Na de koffie was er voor ons een rondleiding door het hospice en kregen wij een indrukwekkend beeld van wat de medewerkers en vrijwilligers voor hun gasten en familie betekenen. Voor ons was het bijzonder fijn om op deze wijze iets voor het hospice te kunnen betekenen.